ROZKŁAD DNIA PRZEDSZKOLA
Godzina | Aktywność |
6.30 – 8.00 |
Grupy łączone.
Schodzenie się Dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne stymulujące rozwój społeczno – emocjonalny, poznawczy, językowy Dzieci. |
8.00 – 9.00 |
Zabawy integrujące w poszczególnych grupach. Zabawy w kącikach tematycznych. Zabawy ruchowe. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, w tym rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami Dzieci.
Przygotowanie do śniadania – czynności organizacyjno-porządkowe, doskonalenie samoobsługi (toaleta). |
9:00 – 09:30 | Śniadanie – kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków |
9.30 – 11.30 | Realizacja zadań edukacyjnych zawartych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Wprowadzanie słownictwa w dwóch językach ? w języku polskim i w języku angielskim.
Zajęcia tematyczne według harmonogramu tygodniowego zajęć dodatkowych. Grupowe zajęcia z języka angielskiego. Realizacja różnych form aktywności ruchowej (zabawy dowolne, wyjścia na spacer, zabawy w ogrodzie). Zabawy tematyczne w sali. |
11.30 – 12.00 | Przygotowanie do obiadu – czynności organizacyjno porządkowe, czynności higieniczne |
12:00 – 12:30 | Obiad – kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków |
12.30 – 13.30 | Grupy młodsze:
Grupy starsze:
|
13.30 – 14.00 | Przygotowanie do podwieczorku – czynności higieniczne, doskonalenie zwrotów dnia codziennego w języku angielskim
Podwieczorek |
14.00 – 15.00 | Zajęcia grupowe z języka angielskiego.
Zajęcia dodatkowe. Zajecia indywidualne utrwalające zagadnienia z Podstawy programowej wychowania przedszkolnego (grupy starsze). Zabawy tematyczne kierowane przez nauczyciela. |
15.00 – 17.00 | Grupy łączone
Zabawy dowolne oraz zajęcia dodatkowe według zainteresowań Dzieci. Zabawy i gry indywidualne – tematyczne, konstrukcyjne, stolikowe. Rozchodzenie się Dzieci. |